• جمعه / ۱۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401041006775
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اردستان:

دستاوردهای سفر معاون رئیس‌جمهور به اردستان چه بود؟

دستاوردهای سفر معاون رئیس‌جمهور به اردستان چه بود؟

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اردستان گفت: هنوز گزارش دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان را دریافت نکردیم و مردم همچنان سوال می کنند سفر ایشان به اردستان چه دستاوردی داشته است.

حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی کشور در چندسال گذشته برخوردهای خوبی با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال انجام داده است  ولی کافی نیست و مردم انتظار دارند با بانیان وضع موجود اقتصادی هم برخورد قاطع شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار دولت قبل بیش از ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولتی فعلی گذاشته است که دولت فعلی باید از سفره مردم کم کند و آن بدهی‌ها را پرداخت کند، افزود: از قوه قضاییه انتظار داریم پیگیر اینگونه بدهی‌ها باشد که این همه پول کدام قسمت از کشور هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: از مسئولان شهرستان درخواست داریم با مردم بیشتر در ارتباط باشند و گزارشات عملکرد خود را به واسطه رسانه‌ها بازگو کنند. هنوز گزارش دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان را دریافت نکردیم و مردم همچنان سوال می‌کنند سفر ایشان به اردستان چه دستاوردی داشته است و در چه زمینه‌هایی مشکلات برطرف شده است.

صابری با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه گفت: جوانان به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به سختگیری‌هایی که خانواده‌ها برای امر ازدواج دارند گلایه می‌کنند. وضعیت اقتصادی جامعه سخت شده، اما می‌شود با همین وضع و با کمی  صرفه جویی و قناعت دو جوان را به همدیگر رساند.

مردم اردستان برای تامین گوشت قرمز به دردسر افتاده‌اند

وی با اشاره به تعطیلی کشتارگاه دام مشترک اردستان و زواره، گفت: مردم این شهرستان برای تامین گوشت قرمز خود به دردسر افتاده‌اند و قصاب‌ها گلایه‌های مختص خود را دارند. چرا متولیان رسیدگی به کشتارگاه از وظیفه خود کوتاهی می‌کنند تا این وضعیت به وجود آید؟

 امام جمعه موقت اردستان اضافه کرد: به مسئولان شهرستان مخصوصا فرماندار و شهرداری‌های اردستان و زواره یک هفته فرصت می‌دهیم تا مشکلات کشتارگاه دام مشترک را برطرف کنند در غیر این صورت مطالبه مردم اردستان به‌صورت دیگری پیگیری خواهد شد.

صابری با اشاره به ترویج دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومیِ اردستان، گفت: اینگونه حرکت‌ها از نظر اخلاقی و شرعی صحیح نیست. دوچرخه‌سواری بانوان در حالت عادی خود اشکالی ندارد، ولی این عمل در انظار عمومی طبق نظر مراجع تقلید حرام است.

وی خاطرنشان کرد: از شهرداری اردستان و اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم فضای ویژه‌ای برای دوچرخه سواری بانوان مهیا کنند تا بانوان بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی ورزش مورد علاقه خود را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha