• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401083020866
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

کتاب خوب سلاحی برای دفاع از امنیت فرهنگ ایران اسلامی است

کتاب خوب سلاحی برای دفاع از امنیت فرهنگ ایران اسلامی است

ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: این اداره‌کل آمادگی دارد برنامه‌های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی به‌ویژه برای سربازان وظیفه که فرصت مطالعه بیشتری دارند در مراکز نظامی و پادگان‌های استان را برگزار کند.

سیدسجاد راستخانه، در مراسم بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در پادگان شهید الماسیان ارتش در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک  هفته بسیج با ابراز خرسندی از حضور در پادگان نظامی شهید الماسیان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم بزرگمردانی همچون شهید صیاد شیرازی، شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید عباس دوران، شهید هادی الماسیان و خیل عظیمی از شهدا که نامشان هم شاید در مظلومیت برده نشود برای ایران اسلامی باعث شد که رهبر عزیزمان ارتش را حزب‌الله نامیدند.

وی با بیان اینکه هر آنچه از توسعه بخواهد اتفاق بیفتد در سایه امنیت اتفاق می‌افتد، افزود: به دنبال سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر خدمت رسانی به همه اقشار مختلف، از جمله نیروهای مسلح و نظامیان مسلح و نظامیان عزیز، این مهم در لرستان نیز به طور جدی دنبال می‌شود و نمونه آن راه‌اندازی چندین باب کتابخانه مشارکتی در مراکز نظامی و پادگان‌های استان جهت استفاده پرسنل و خانواده‌های آن‌هاست.

راستخانه گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی، متعلق به همه اقشار جامعه هستند و همکاران کتابدار با روی گشاده از همه مراجعه‌کنندگان استقبال می‌کنند و خدمت‌رسانی فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی با همه امکانات و ظرفیت صورت‌ می‌پذیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت در تکنولوژی سلاح‌های دفاعی، به همراه سایر نیروهای مسلح کشور مایه آرامش و امنیت مرزهای جمهوری اسلامی را فراهم‌آورده‌اند، بیان کرد: کتاب خوب نیز می‌تواند سلاحی برای دفاع از امنیت فرهنگ ایران اسلامی باشد و ملتی که کتاب می‌خواند می‌تواند تاریخ  را فهم کند و امنیت و آرامش آینده را بسازد.

وی با اشاره به مطالعه کتاب کهنه‌سرباز، خاطرات امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند فرمانده لشکر ۸۴ پیاده ارتش لرستان، اثر امین کیانی، گفت: با مطالعه این کتاب می‌فهمیم رزمندگان خطه دلاورخیز لرستان چه نقش بی‌بدیلی در جنگ تحمیلی داشتند آن‌چنان جنگیدند و رشادت و حماسه آفریدند که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «رزم لرها بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است».

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: این اداره‌کل آمادگی دارد برنامه‌های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی به‌ویژه برای سربازان وظیفه که فرصت مطالعه بیشتری دارند در مراکز نظامی و پادگان‌های استان را برگزار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha