• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401100200577
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان:

مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند

مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان، روح‌اله صالحی صبح امروز (۲ دی‌ماه) در جریان بازدید از مرکز نیکوکاری شهید عسگری شهر هیدج ضمن اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند با همکاری خیرین شهرستان، اظهار کرد: حضور خیرین در صحنه و فعالیت آنها در فقرزدایی موجب افزایش امیدآفرینی در بین خانواده‌های نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان ضمن اشاره به تاثیر مثبت توزیع بسته‌های معیشتی با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری، گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال دور کردن افراد جامعه به ویژه جوانان از مساجد است، کارکرد مساجد در حوزه فعالیت اجتماعی ویژه کمک‌های مومنانه نقش این مراکز عظیم دینی در ارتقای کارکردهای دستگاه‌های مختلف را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، افزود: فعالیت‌های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان، در هدفمندسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی در منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی بسیار موثر بوده است.

این مسئول، فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان‌سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است و در واقع این مراکز بازوان پرتوان و تشکل‌های مردمی مکمل فعالیت‌های کمیته امداد هستند.

امام جمعه هیدج نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در توانمندی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت، بیان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با فقر، توانمندی خانواده‌های نیازمند و توانمندی اقتصادی و فرهنگی آنهاست که بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha