• شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96030603437
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

ویژه برنامه‌های حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

ایسنا/خراسان رضوی معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حرم رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ویژه برنامه‌ای همه روزه ساعت 11:45 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، سخنرانان این ویژه برنامه آیت الله کازرونی و حجت‌الاسلام سیدآبادی است، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت نیز در ادامه برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌ای نیز هر شب ماه رمضان در صحن جامع رضوی از ساعت 21 برگزار می‌شود، در این ویژه برنامه حجت‌الاسلام قرائتی به تفسیر قرآن کریم و علی ملائکه به قرائت دعای افتتاح می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر حجت‌الاسلام رئیسی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد به تفسیر موضوعی قرآن می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی به برنامه‌های صحن جامع رضوی در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر سخنرانی همه روزه ساعت 19 و همچنین سخنرانی با موضوع "نقش دعا و رابطه با خدا در خوشبختی انسان" توسط حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع و بعد از نماز صبح در این صحن برپا می‌شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در رواق دارالحجه حرم رضوی خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام طاهری طی هفته جاری ساعت 13:15 به بیان سیره و حدیث و زندگانی امام رضا (ع) می‌پردازد، همچنین حجت‌الاسلام مصطفی رنجبر و محمدحسین درخشان در نوبت صبح و عصر برای زائران و مجاوران در این رواق احکام اسلامی را بیان می‌کنند.

حسینی به برگزاری سخنرانی‌های مختلف در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: سخنرانی‌های مختلف با موضوع فلسفه روزه، عوامل استحکام خانواده در قرآن، جایگاه قرآن در زندگی، آثار و برکات صبر در زندگی و شیوه‌های تربیتی فرزندان برای زائران بانو توسط سخنرانان خانم در طی هفته  جاری برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha