• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97040603230
  • منبع : نمایندگی کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

انهدام 14 باند توزیع موادمخدر در استان کرمان در سال جاری

انهدام 14 باند توزیع موادمخدر در استان کرمان در سال جاری

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: در سال گذشته با اقدامات عملیاتی، اطلاعاتی، 93 باند توزیع مواد مخدر و در سه ماهه اول سال جاری 14 باند توزیع موادمخدر را منهدم کردیم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "ناصر فرشید" پیش از ظهر امروز ششم تیرماه در همایش بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس استان کرمان در سال گذشته رتبه اول در کشف مواد مخدر را کسب کرده است که خود نشان دهنده موقعیت و جایگاه استان کرمان و همچنین اهمیت مسئولین امر ئر مبارزه با این پدیده شوم است.

وی مواد مخدر را یکی از پنج تهدید جامعه بشری دانست و عنوان کرد: مواد مخدر جزء چهارمین صنعت پر رونق دنیا است و همین امر سبب شده جاذب خوبی برای برخی باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که در عرضه مواد مخدر صنعتی کشورهای معاند در این قضیه بسیار ورود پیدا کرده‌اند عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری در بحث کشف مواد مخدر صنعتی شاهد افزایش قابل توجهی بوده‌ایم که نشان می‌دهد که معاندین و دشمنان به دنبال درگیر کردن مردم با این آسیب‌ها هستند تا نتوانیم به آرمان‌های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: فرمانده انتظامی استان براساس وظایف خود مبارزه با مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است و در سال گذشته حدود 120 تن کشفیات و در سه ماهه اول سال جاری در کشف تریاک، حشیش، هروئین، مورفین و شیشه افزایش کشف به ترتیب داشته‌ایم.

فرشید با بیان اینکه در سال گذشته سه شهید و در سه ماهه اول سال جاری دو شهید در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده‌ایم، بیان کرد: با آگاه سازی و اطلاع رسانی می‌توانیم شیوع مواد مخدر را در جامعه کاهش دهیم ضمن آنکه نیروی انتظامی به بحث آگاه‌سازی خانواده‌ها ورود پیدا کرده است.

وی اعلام کرد: در سال گذشته با اقدامات عملیاتی، اطلاعاتی، 93 باند توزیع مواد مخدر و در سه ماهه اول سال جاری 14 باند توزیع موادمخدر را منهدم کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha