• شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98080402142

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

معوقات باعث نشد اساتیدمان در ارائه خدمت کم بگذارند

معوقات باعث نشد اساتیدمان در ارائه خدمت کم بگذارند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخی اساتید با وجود معوقه 15 ماهه، ذره‌ای از خدماتشان کم نکردند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا دارابی امروز در مراسم تکریم و معارفه ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم و به خود می‌بالم که خداوند متعال در طول 28 سال خدمت من در دانشگاه این توفیق را به من داد که در سمت‌های مختلف اجرایی در خدمت دانشگاهیان و مردم باشم، در دولت تدبیر و امید این افتخار را داشتم که چهارسال به‌عنوان معاون آموزشی در خدمت مردم باشم، و بعدها مسئولیت ریاست دانشگاه را پذیرفتم و امروز که از خدمت شما عزیزان به‌عنوان عضو اجرایی دانشگاه مرخص می‌شوم، از وزیر محترم سپاس‌گزارم که با قبول استعفای بنده این بار مسئولیت خطیر را از دوش من برداشتند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: امروز پس از گذشت 70سال از عمر تاسیس دانشگاه به صورت عام می‌گذرد. افتخار داریم که به همت اساتید بزرگوار دانشگاه، دانشجویان، پیشکسوتان و... اعلام کنم دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم از نظر توسعه و اجتماعی و دارو و غذا و... یکی از سرآمدترین دانشگاه‌های کشور است. این موفقیت‌ها و خدمات، به همت همه دانشگاهیان بوده که توانسته‌ایم جایگاه خیلی خوبی را کسب کنیم و اعلام کنیم که در کنار دانشگاه علوم پزشکی تهران جزو دانشگاه‌های برتر کشور انتخاب شدیم.

دارابی ضمن تشکر از خانواده، دانشگاهیان، مسئولان و همکاران خود افزود: تمام موفقیت‌های کسب‌شده در این سال‌ها ماحصل رنج و خدمت این دوستان است. عذرخواهی می‌کنم از همه به لحاظ کاستی‌ها و کمبودها و شرمنده هستم اگر نتوانستیم محیطی را که دوست‌ داشتند فراهم کنم و اگر نقصی در طول دوران مسئولیتم بود، می‌پذیرم. موفقیت‌های کسب‌شده در درون دانشگاه قطعاً حاصل تعامل با بیرون دانشگاه است.

وی ادامه داد: من در دوران خدمتم سه خصیصه صداقت، شهامت و عدالت را سر لوحه اعمالم قرار دادم. از اساتید و همکاران بزرگوار جغرافیایی تشکر می‌کنم که با وجود معوقه 15ماهه‌ای که روبه‌رو بودند، از کیفیت و کمیت خدماتشان کم نشد؛ زیرا که با سلامت مردم سروکار دارند. حضور این جمعیت کلان در این‌جا به من احساس رضایت داد و امیدوارم کرد که مسیر خوبی را طی کرده باشم و مورد رضایت حق و خالق قرار گرفته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha