• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98111812909
  • خبرنگار : 50184

شکست خانگی تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب

مدیرعامل باشگاه: مشکلات مالی تیم بیداد می‌کند

مدیرعامل باشگاه: مشکلات مالی تیم بیداد می‌کند

ایسنا/کرمانشاه تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خانگی با نتیجه ۳۴ بر ۲۹ برابر نیروی زمینی کازرون شکست خورد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب پس از این دیدار در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه این اولین شکست خانگی تیم زاگرس پس از سه سال بود، اظهار کرد: قبل از شروع این دیدار، باتوجه به شناختی که از تیم حریف داشتیم، می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. 

وی افزود: تیم نیروی زمینی کازرون تیمی با ترکیبی بسیار قدرتمند و کادر فنی مجرب است که امسال برای قهرمانی در لیگ برتر هندبال بسته شده و برابر هر حریفی قرار می‌گیرند، آن را به چالش می‌کشانند. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب عنوان کرد: در دیداری که برابر این تیم در ورزشگاه انقلاب اسلام آبادغرب داشتیم، تا اواسط نیمه دوم بازی پایاپایی را شاهد بودیم، اما از این دقایق بازیکنان ما دچار خستگی شدند. 

وی به مصدومیت مسلم کاظمی و مجتبی کرمیان دو مهره اصلی تیمش و غیبت آنها در این بازی اشاره کرد و گفت: محرومیت و مصدومیت تعدادی از بازیکنانمان باعث شد تا در این دیدار نتوانیم تعویض بازیکن داشته باشیم و بازیکنانی که داخل زمین داشتیم پس از 60 دقیقه دویدن و بازی کردن دیگر خسته شدند. 

اعظم در ادامه بااشاره به تداوم مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: مشکلات مالی تیم بیداد می‌کند و عدم تحقق وعده های مسئولین و پرداخت نکردن قرارداد بازیکنان فشار زیادی را به تیم وارد کرده است. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط همه تیم‌های  حاضر در لیگ برتر خوب است و فقط ما شرایط خوبی نداریم. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه گفت: هر زمان میزبان تیم‌های دیگر لیگ می‌شویم، سالن محل رقابت‌ها لبریز از حضور پرشور تماشاگران می‌شود و درحال حاضر یکی از دلخوشی‌های مردم محروم شهر اسلام آبادغرب همین تیم لیگ برتری زاگرس است، پس انتظار داریم مسئولین نه به خاطر باشگاه، بلکه برای این مردم به وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha