• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99031911650

معاون ورزش و جوانان فارس:

دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز راه‌اندازی می‌شود

دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی(ورزش زورخانه‌ای) در شیراز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با ترویج این فرهنگ گمشده امروز ورزش ما اخلاق است، در جامعه گسترش یابد.

علی رضایی دوشنبه ١٩ خرداد در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک هفته فرهنگ پهلوانی، بیان کرد: ورزش زورخانه‌ای نمونه کامل این موضوع است که ارزش‌های ملی و مذهبی در طول تاریخ هیچگاه در تضاد هم نبوده که مکلمل بوده‌اند.

او با بیان اینکه امروز شاهد شیطنت‌هایی علیه جمهوری اسلامی برای دو قطبی کردن ارزش‌ها هستیم، افزود: زورخانه هزاران سال است که ارزش‌ها را در کنار هم برای پیشبرد یک هدف نگه داشته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس مجددا تاکید کرد که ارزش‌های ملی در طول تاریخ در تقابل با ارزش‌ها نبوده و بلکه فرهنگی غنی را شکل داده‌اند.

رضایی همچنین از انتشار فراخوان مسابقه عکس ورزش زورخانه‌ای و فراخوان مقاله و پژوهش با محوریت نقش جوانی و جوانمردی به عنوان مهمترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در هفته فرهنگ پهلوانی یاد کرد.

طی 5 سال گذشته به اندازه تاریخ ورزش فارس فعالیت عمرانی شده است

او همچنین با تاکید بر اینکه عملکرد افراد باید ملاک قضاوت‌ها باشد، به ماجرای دستگیری مدیرکل ورزش و جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: به اندازه تاریح ورزش فارس طی ۵ سال گذشته اقدمات بی نظیری انجام شد و امید است به پاس خدمات گذشته این موضوع ختم بخیر شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: احتمالا طی روزهای آینده با رصد وزارت ورزش و جوانان در خصوص مدیریت این اداره کل تصمیم گرفته می‌شود.

رضایی با انتقاد از انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی، گفت: مدیریت یا سرپرستی یک اداره کل گوشت نذری نیست و سهم خواهی هم در آن جایی ندارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: قدردان زحمات همه کسانی که برای ورزش استان فارس تلاش کرده‌اند، خواهیم بود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha