• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041612059
  • منبع : نمایندگی سمنان

تمجید از عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مقابله با همه‌گیری کروناویروس در استان سمنان

تمجید از عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مقابله با همه‌گیری کروناویروس در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به تمجید از عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان در مقابله با همه‌گیری کروناویروس پرداخت و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کنار جامعه پزشکی بیشترین نقش را در مقابله با این همه‌گیری عالم‌گیر داشتند.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در دیدار جمعی از شهرداران و دهیاران استان با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه سمنان، از رتبه دوم شهرداری‌های این استان در خدمات‌دهی به شهروندان در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: عمده خدمات‌دهی به مردم در شهرها و روستاها به دوش شهرداران و دهیاران است و علی رغم اینکه سیستم مالی درآمد -هزینه بر شهرداری‌ها، حاکم است، اما خوشبختانه با مدیریت شخص استاندار، خدمات مطلوب و موثری در حوزه مدیریت شهری اتفاق افتاد که مورد تایید وزارت کشور نیز قرار گرفت و شهرداری‌های این استان توانستند رتبه دوم جلب رضایتمندی مردم در سطح کشور را از آن خود کنند.

وی تاکید کرد: مردم استان سمنان، شایسته خدمات مطلوبند و در همین راستا و به واسطه اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مردم استان شهر نشین هستند، ۲۰ شهرداری فعال ما در سطح استان وظیفه سنگینی بر دوش دارند چرا که این مجموعه‌ها در در تمامی عرصه های زندگی مردم حضور مهم، موثر و سازنده دارند .

معاون استاندار سمنان با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری‌ها در استان اضافه کرد: شهرداری‌های استان، نقش خود را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه های جامعه به خوبی ایفا می‌کنند.

فخری با بیان اینکه مقابله و مبارزه با کرونا بحث امروز جامعه است، گفت: معتقدم که این بیماری نیز از آیات الهی است که باعث شده تا ما بیش از پیش به فطرت خود بازگردیم .شهرداری‌های استان در این حوزه نیز از پیشگامان خدمات‌رسانی بوده و در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند.

وی با اشاره به اینکه علاقه به ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در وجود شهرداران، دهیاران و مجموعه کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری های ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا و شیوع آن، شهرداری‌ها طی ۵ ماه گذشته به صورت مستمر برای ورود به مسائل مرتبط مبارزه با این بیماری در حالت آماده باش قرار داشتند .

فخری با اشاره به نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مقابله با کووید19ادامه داد: تلاش شهرداران، دهیاران و تمامی کارکنان این مجموعه ها در کنار تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و پرستاران دلسوز و زحمتکش ، برای همیشه در تاریخ جاودانه و ثبت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه ۲۵۷ دهیار در استان سمنان مشغول به فعالیت هستند، افزود: به واسطه تلاش مطلوب، خدمات موثر و حضور سازنده، پویا و فعال دهیاران در سطح استان، امروز شاهدیم که سه روستای "جودانه، محمد آباد و دهملا" به عنوان روستای بدون بیکار در سطح کشور معرفی شدند که این مهم، دستاورد ارزنده‌ای برای استان در سال جهش تولید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha