• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99052115104
  • خبرنگار : 50378

انتشار فراخوان ارسال عکس از «مشارکت اجتماعی» در محلات مشهد

انتشار فراخوان ارسال عکس از «مشارکت اجتماعی» در محلات مشهد

ایسنا/خراسان رضوی فراخوان ارسال عکس از «مشارکت اجتماعی» در محلات مشهد به همت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد منتشر شد.

سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در نظر دارد به مناسبت «هفته ملی تشکل‌ها» نمایشگاه عکسی با موضوع تجربه مشارکت اجتماعی داوطلبانه در تشکل‌ها برگزار کند.

این فراخوان با هدف حمایت، تبلیغ و ترویج فعالیت داوطلبانه و مشارکت اجتماعی منتشر می‌شود و از تمامی فعالان اجتماعی و تشکل‌های مشهدی دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت نمایند.

تمامی تشکل‌ها اعم از ان‌جی‌اوها، هیئت و کانون‌های محلی، تشکل‌های صنفی و تمامی گروه‌های مردمی که به صورت غیرانتفاعی، داوطلبانه و بدون چشم‌داشت مالی حول یک موضوع جمعی فعالیت می‌کنند، می‌توانند با ارسال عکس‌های منتخب خودشان به آدرس مندرج در این فراخوان در این مسابقه شرکت کنند.

تمام عکس‌های موبایلی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای با مضمون مشارکت داوطلبانه ذیل عنوان یک سمن یا کانون محلی در دایره آثار شایسته شرکت در این فراخوان قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این فراخوان به نمایش درآمدن 50 عکس برگزیده در یک نمایشگاه است.

شرایط شرکت در این فراخوان به این‌گونه است که فایل آثار با فرمت JPG و کیفیت 300dpi در سایت  mosharekat.etefaq.org بارگذاری شود، آثار می‌تواند با دوربین موبایل یا دوربین حرفه‌ای ثبت شده باشد، هر سمن یا فعال اجتماعی مجاز به ارسال حداکثر 5 قطعه عکس برای شرکت در فراخوان خواهد بود و ضروری است شرکت‌کنندگان به همراه عکس‌های ارسالی مشخصات صاحب اثر(نام سمن، نام و نام‌خاوادگی عکاس، شماره تماس سمن، نشانه پستی) و مشخصات اثر (عنوان، زمان و مکان عکس‌برداری) را در سایت تکمیل کنند.

به عکاسان و سمن‌های 8 عکس برگزیده نیز جوایزی اهداء می‌شود؛ اهداء بن کتاب به مبلغ 200 هزار تومان به عکاس هر عکس برگزیده و قرارگیری سمن برگزیده در سه برنامه داوطلبانه در اولویت مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی از جوایز در نظر گرفته شده برای علاقه‌مندانی است که در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار برای این فراخوان 26 مرداد 1399 بوده و آثار ارسال شده در تاریخ 30 مرداد 1399 داوری خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان به نشانی mosharekat.etefaq.org مراجعه نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha