• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99061611254
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

ثبت‌نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در ایلام آغاز شد

ثبت‌نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی که از سال ۹۸ شروع به کار کرده، استان ایلام یکی از ۹ استان پایلوت در اجرای طرح بود.

«احمد خانمحمدیان»  در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای  پیاده‌سازی طرح پایلوت را بر عهده داشت، اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد در استان ایلام فاز مطالعاتی طرح را به اتمام رسانده و برای  شروع فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که شامل ثبت‌نام از متقاضیان، غربال‌گری، راستی‌آزمایی، ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار است آمادگی دارد.

 وی  با بیان اینکه پیش از این استان ایلام به عنوان استان پایلوت در این طرح انتخاب شد و ثبت‌نام  متقاضیان انجام گرفته است، تصریح کرد: تمام متقاضیان لازم است به سامانه inhb.ir  مراجعه و فرم‌ها و اطلاعات مربوط را تکمیل کنند.

معاون اشتغال  و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: نظارت دقیق بر اجرا و پیاده‌سازی طرح در فازهای مختلف، بر عهده این اداره کل است و لازم است هر مرحله از کار به تایید این اداراه کل برسد.

معاون اشتغال  و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:  توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار، توانمندسازی متقاضیان و حذف ساختار پرداخت تسهیلات و صرفا تاکید بر ساماندهی کسب و کارهای موجود در مراحل  بازاریابی برندینگ و استانداراد سازی محصولات و در نتیجه توسعه اشتغال به صورت درون‌زا و بدون وابستگی به وام از ویژگی های این طرح است.

خانمحمدیان ابراز امیدواری کرد،‌ با پیاده‌سازی موفق این طرح  سهم مشاغل خانگی در اقتصاد استان  جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha