• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99061914396
  • خبرنگار : 50093

دبیر هیأت والیبال نیشابور:

فولاد خراسان به دنبال صعود به لیگ برتر است

فولاد خراسان به دنبال صعود به لیگ برتر است

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیأت والیبال نیشابور گفت: هدف اصلی فولاد قرار گرفتن جزء مدعیان است تا در سال آتی به لیگ برتر والیبال صعود کند.

مرتضی دهنوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم والیبال فولاد نیشابور، اظهار کرد: مدیر عامل این تیم هنوز نام سرمربی این تیم را اطلاع‌رسانی نکرده است. فولاد هنوز یارگیری نکرده، اما طی جلساتی که با سرپرست این تیم داشتیم، قرار است تیم خوبی بسته شود. همچنین مشخص شده که سرمربی این تیم غیر بومی و حرفه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی فولاد قرار گرفتن جزء مدعیان است تا در سال آتی به لیگ برتر والیبال صعود کند. مدیر عامل فولاد نیز تاکید کرده که تیمش در این فصل مشکل مالی نخواهد داشت و به خوبی حمایت خواهد کرد، از همین رو این تیم نیاز به بازیکنان غیر بومی دارد. احتمال دارد نیمی از بازیکنان غیربومی باشند و مابقی آنان قطعا بازیکنان بومی خواهند بود. هیأت والیبال نیشابور نیز از مجموعه مدیریت فولاد درخواست داشته که اعضاء کادرفنی خود را از مربیان بومی خراسانی انتخاب کند.

دبیر هیأت والیبال خراسان رضوی با اشاره به فرایند انتخاب سرمربی فولاد نیشابور، عنوان کرد: در وهله نخست مجتبی عطار، بازیکن اسبق تیم ملی که سابقه مربی‌گری در تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه را هم در کارنامه دارد به تیم پیشنهاد شد، اما در حال حاضر عطار به عنوان دستیار ترکاشوند در تیم پیکان قرارداد دارد و حضور او در فولاد نیشابور منتفی خواهد بود.

دهنوی یادآور شد: حضور علی نقدی نیز در حال حاضر مشخص نیست و باید منتظر اعلام قطعی مدیر عامل تیم بمانیم. هنوز کسی با تیم تمرین نداشته است و فرصتی نشده که لیست نهایی را به فدراسیون اعلام کنند.

طبیعتا هر چه زمان بگذرد یارگیری سخت‌تر خواهد شد، اما با توجه به شرایط خوب مس رفسنجان و فولاد خراسان بازیکنان حرفه‌ای قرارداد داخلی امضا کرده‌اند و منتظر نهایی شدن شرایط این تیم‌ها هستند. علی نقدی نیز که صحبت حضورش در تیم مطرح بود، با بازیکنان مد نظرش توافقاتی انجام داده است.

وی همچنین در خصوص عدم تیم‌داری فولاد خراسان در لیگ برتر، گفت: جبار قوچان‌نژاد و حمید جوانبخت رایزنی‌های زیادی در این باره داشتند، اما کسری غفوری تصمیم داشت تا کارش را از پایه و دسته یک آغاز کرده و سپس در لیگ برتر حضور یابد.

دبیر هیأت والیبال نیشابور در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور مربیان بین‌المللی خوب خراسانی، چرا مدیریت فولاد تصمیم دارد از مربی غیر بومی برای هدایت تیمش استفاده کند، گفت: مربیان توانمندی همچون ثانیان، تابعی، رضایی، سلمیان‌نژاد و قوچان‌نژاد را در خراسان داریم، اما باید صبر کرده و ببینیم سیاست مدیریت تیم چگونه است و از چه کسی استفاده خواهد کرد.


دهنوی در خصوص تیم‌داری در لیگ دسته یک بانوان والیبال کشور، خاطرنشان کرد: هیأت نیشابور در این خصوص اقدام کرده است. بیش از ۷۰ درصد تیم نیشابوری خواهند بود و بقیه اعضاء تیم را سعی داریم از مشهد و سایر شهرستان‌های استان انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: هدف اصلی حضور تیم بانوان نیشابور در رقابت‌های دسته یک، افزایش تجربه و در کنار آن کسب نتیجه مطلوب است. در نظر داریم با حضور تیم بانوان نیشابور در دسته یک شور و نشاط را در ورزش بانوان نیشابور افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha