• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99061915000
  • منبع : نمایندگی مرکزی

جهاددانشگاهی استان مرکزی اهانت به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد

جهاددانشگاهی استان مرکزی اهانت به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کرد

ایسنا/مرکزی اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در محکومیت اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) و قرآن مجید بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت به فرستادگان آسمانی اهانت به تمامیت آزادی و آزادگی انسان اس . اهانت به چکیده انبیاء آسمانی اهانت به روح بلند انسان و ماهیت زندگی است و چه بد و جاهلانه فساد درون خود را به نمایش می گذارند وچه خنده دار است که تصور می کنند با دهان های آلوده می توانند نور خدواند را خاموش کنند وچه زیبا فرموده است قرآن کریم  که" یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ" .

در حالی به پیام آور آگاهی اهانت می کنند که خود را سردمدار دانش می خوانند و چه بد دانشی دارند که نمی دانند خورشید خاموش شدنی نیست و انسان های تشنه همچنان جذب عطوفت و رحمتش می شوند و خدا می خواهد نور خود را به کمال برساند .

گرچه توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم که با هدف اسلام‌ستیزی و تقویت پروژه اسلام‌هراسی و تفرقه‌افکنی میان مسلمانان  هرازگاهی با اهداف مختلف سر در می آورد، مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست، اما خود گواهی دیگر بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن‌ها توسط مدعیان دروغ پرداز است.

آنان هر چند وقت یک بار با جریحه دار کردن احساسات و عواطف موحدین جهان، خاصه مسلمانان، بر صفحه روزگار حک می کنند که مدت هاست از شئونات انسانی خارج شده اند و محتاج نگاه های ترحم برانگیزند.

ما اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی این اقدامات را، توهین به ارزش های انسانی و اسلامی و عقاید دو میلیارد مسلمان در جهان قلمداد می‌ کنیم و به دولتمردان کشورهای غربی هشدار می دهیم از خشم ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان در امان نخواهند بود، اگر به این رفتارهای ددمنشانه خود پایان ندهند.
 
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha