• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99062921976
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون استاندار خبر داد:

تحقق ۱۰۰ درصدی عمده مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

تحقق ۱۰۰ درصدی عمده مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان به صورت صددرصدی محقق شده است.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، امروز شنبه ۲۹ شهریور در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از پروژه‌های مدنظر در مصوبات سفر رئیس جمهور به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: رصد و پایش مستمر مصوبات و بررسی شرایط عملیاتی شدن پروژه ها به صورت میدانی، تسریع در روند اجرای کارها را به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: به جهت اهمیت موضوع، تکمیل و  بهره برداری از بخش اندک مصوبات باقی مانده در دستور کار دستگاه‌های اجرایی، استانداری، وزارتخانه‌ها و نهاد ریاست جمهوری قرار دارد.

میرجعفریان ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در تحقق مصوبات اهتمام جدی داشته‌اند، تصریح کرد: انتفاع عمومی، افزایش سطح رفاه مردم و ارتقاء شاخص‌های توسعه استان از مهم‌ترین پیامدهای این مصوبات است.

وی یادآور شد: بخش عمده‌ای از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در زمینه‌های کشاورزی، آب، راه و درمان بوده که در افزایش سطح خدمات عمومی نقش بسزایی داشته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به جهت اثربخشی این مصوبات، تحقق صددرصدی همه آنها به طور جدی در دستور کار استان قرار دارد.

میرجعفریان تصریح کرد: تشریک مساعی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در تحقق این مصوبات بسیار مؤثر است.

وی از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در استان، تخصیص به موقع اعتبارات و تزریق آن‌ها به پروژه‌های استان را خواستار شد و گفت: این موضوع در پیشرفت پروژه‌ها نقش بسزایی دارد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور مسئولان پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و تمامی مدیران استان برگزار شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha