• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99072317287
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

کارخانه شیر خشک به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد

کارخانه شیر خشک به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه شیر خشک به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از کارخانه شیر خشک بروجرد که امروز ۲۳ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد از مدت‌ها قبل این کار آغاز شده و با بهره‌برداری از آن می‌توان به افراد تحت پوشش این سازمان خدماتی را ارائه داد.

وی تصریح کرد: بیمارستان کوثر با طرح توسعه به چیزی حدود سه برابر افزایش سطح خواهد داشت که. در گذشته در حد ده کلینیک بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی درمانگاه فعلی آن ۳۲۰ متر است که در پروژه جدید درمانگاه به  ۳۶۵۰ متر حدود ۱۲ برابر با همه استانداردهای درمان افزایش خواهد داشت.

گودرزی اضافه کرد: این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: بر اساس تلاش‌هایی صورت گرفته که تا پایان سال کارخانه شیر خشک بروجرد به بهره‌برداری برسد و این پروژه از طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: کارخانه شیر خشک به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و به‌زودی ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می‌شود در بروجرد فرآوری خواهد شد.

گودرزی اظهار کرد: در مراحل بعدی واحدهای دیگر مانند تولید خامه در این پروژه ایجاد خواهد شد که علاوه بر رونق تولید، اشتغال را نیز به همراه دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: فاز اول کارخانه شیر خشک با ظرفیت ۳۰۰ تن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزی اضافه کرد: با توجه به عزم  وزارت کار برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مقرر شد در جهت توسعه این واحدها در سطح شهرستان تلاش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha