• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99080704543
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن:

برخی بازیکنان برای جدایی بهانه های غیر حرفه ای آوردند/ به هواداران حق می دهم

برخی بازیکنان برای جدایی بهانه های غیر حرفه ای آوردند/ به هواداران حق می دهم

ایسنا/اصفهان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: رفتار برخی از بازیکنان با توجه به داشتن قرارداد، غیر حرفه ای بود و برای جدا شدن از تیم بهانه های غیر حرفه ای از جمله مشکلات خانوادگی را به میان آوردند.

علی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما کامل شده است، البته یک جای خالی در بخش داریم که با نظر سرمربی تیم در پست هافبک دفاعی و یا مدافع اقدام خواهیم کرد. تمرینات بسیار خوبی را در این مدت سپری کردیم و اردوی خوبی در تهران داشتیم.

وی افزود: فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم فجر سپاسی شیراز خواهیم بود تا خود را برای بازی هفته نخست لیگ مقابل فولاد خوزستان که ۱۶ آبان ماه برگزار می شود، آماده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و تنها دشتی مصدومیت بسیار مختصری دارد که تلاش کادر پزشکی این است که وی را به بازی هفته اول برسانند.

وی در خصوص تغییرات زیادی که تیم ذوب آهن داشته و هماهنگی بازیکنان، گفت: با توجه به تغییرات زیادی که ایجاد شده سعی کردیم تمرینات بسیار خوبی را برای هماهنگی تیم ایجاد کنیم و همچنین بازی های تدارکاتی منظمی داشته باشیم تا به شناخت بیشتر و بهتری نسبت به تیم دست پیدا کنیم که در این زمینه موفق بودیم.

شجاعی در ارتباط با دل نگرانی هواداران خاطرنشان کرد: البته هواداران حق دارند؛ اما باید بدانند بازیکنانی که نام می برند چگونه از ذوب آهن جدا شده اند؛ چه بازیکنانی که قرارداد آن ها با ذوب آهن تمام شد و قراردادهای زیاد تیم های دیگر آن ها را وسوسه کرد و یا افرادی که قرارداد داشتند اما برای رفتن از راههای دیگر و بیان مشکلات خانوادگی استفاده کردند. بازیکن حرفه ای باید بداند که زمانی که با تیمی قرارداد امضا می کند در واقع متعهد شده است، ما هم بازیکن بودیم و به تیم، هوادار و باشگاه خود احترام می گذاشتیم و برای امضا خود ارزش قائل بودیم. این بازیکنان آمدند بیان مشکلات خانوادگی، باشگاه و بقیه را در معذورات قرار دادند تا بتوانند تیم را ترک کنند؛ اما باید بگویم هواداران حق دارند و امیدوارم بتوانیم با بازیکنان جدید و تیمی که داریم، بتوانیم جبران این ناراحتی هواداران را داشته باشیم.

 سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بر اساس برنامه هفته اول از ۱۶ آبان ماه آغاز خواهد شد، اما این احتمال دارد که شرایط کرونا برنامه های لیگ را تحت تاثیر خود قرار دهد، به طور قطع وقفه در لیگ می تواند برنامه ریزی مربیان در بدنسازی و مسائل فنی و تاکتیکی دچار مشکل کند، ولی باید در نظر داشته باشیم که سلامتی بازیکنان بسیار اهمیت دارد و اینکه به خاطر کرونا بازی ها تغییر کند، تصمیم گیرنده ما نیستیم و با مراجع بالاتر از جمله فدراسیون پزشکی و سازمان لیگ است و باید تابع این قوانین باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha