• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99090604764
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

پژوهش محور حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد


پژوهش محور حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

ایسنا/اردبیل معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: تحقیقات و پژوهش در حوزه‌های مختلف باید ملاک و معیار حل مشکلات و مسایل پیچیده دستگاه‌های اجرایی و دولتی قرار گیرد.


یعثوب نژادمحمد ۶آذر در نشست مشترک کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری و ستاد هفته پژوهش استان اردبیل اظهار کرد: در این شرایط کرونایی با حداقل اعضا جلسه را برگزار کردیکم و سعی‌مان بر این بوده تا در آستانه هفته پژوهش برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها به شکل درست در این حوزه انجام شده و روند کارها مطلوب باشد.
وی خاطرنشان کرد: در پذیرش طرح‌ها نظر دستگاه‌ها براساس اسناد بالادستی استفاده از توانمندی‌ نیروی انسانی و کارآمدی دستگاه‌ها در رفع مشکلات و مسایل متعدد و حتی برنامه‌ریزی‌های آینده مورد توجه و مدنظر قرار گیرد.
معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: بعد از تائید عناوین پژوهشی در این کارگروه و شورای برنامه‌ریزی استان فراخوان انجام شده تا طرح‌های پژوهشی به سرانجام برسد.
نژادمحمد افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در فراخوان طرح‌های پژوهشی محور کرونا نیز مدنظر قرار گرفته تا در این زمینه هم از طرح‌ها و پروپزال‌های پژوهشی استقبال شده و بعد از تائید نهایی کارگروه انعقاد قرارداد انجام شده و طرح‌ها به سرانجام برسد.
وی با قدردانی از زحمات اعضا و دبیرخانه کارگروه از دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش خواست؛ تا نسبت به برگزاری مناسب هفته پژوهش عمدتا در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده تا فراخوان طرح‌ها نیز از طریق رسانه‌های محلی و ابلاغ به دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی و همچنین دستگاه‌های اجرایی به انجام برسد.
معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل بیان کرد: برنامه‌های هفته پژوهش امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی خواهد بود که سازوکارهای آن ابلاغ شده و امیدواریم در عالی‌ترین سطح در این ایام تجلیل شایسته را از فعالان این حوزه شاهد باشیم.
در این جلسه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز از تدارک مناسب برای اجرای برنامه‌های هفته پژوهش خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر و معرفی آثار منتخب در این حوزه در گرامیداشت هفته پژوهش انجام شده و به صورت مجازی از فعالان این حوزه تقدیر خواهد شد.
عزیز حبیبی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد طرح‌های پژوهشی با توجه به نیاز استان مورد توجه قرار گرفته و با به سرانجام رساندن این طرح‌ها زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر استان فراهم شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha