• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99110100850
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خبرداد

تأمین زمین برای ۶۷ هزار واحد مسکن ملی

تأمین زمین برای ۶۷ هزار واحد مسکن ملی

ایسنا/همدان معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سهمیه بنیاد مسکن در ساخت مسکن ملی ۱۳۸ هزار واحد است، گفت: تاکنون ۶۷ هزار قطعه زمین برای ۶۷ هزار واحد مسکونی در کشور تأمین شده است.

جواد حق شناس عصر چهارشنبه یکم بهمن ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در همدان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از متقاضیانی که تاکنون موفق به واریز آورده ۴۰ میلیونی خود کردند توانستیم ۳۷ هزار واحد را برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: از ۳۷ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده، ۱۱ هزار واحد سهمیه بنیاد مسکن است که تاکنون ۶۰۰۰ واحد شروع شده و ۵۷۰۰ واحد در حال آماده سازی بستر زمین است.

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۰ هزار واحد مربوط به گروه ساخت هستند که زمین‌ها قرعه کشی شده و تحویل داده شده و در حال دریافت نقشه و پروانه هستند.

حق شناس با بیان اینکه تعدادی از واحدهای اقدام ملی مربوط به انبوه سازان است، یادآور شد: درحال شناسایی انبوه سازان هستیم و امیدواریم با ثبت نام هایی که مجدد انجام شده و درنقاطی که متقاضیان فرصت تکمیل آورده خود را دارند به ۶۷ هزار نفری که قرار است برنامه‌ریزی شود برسیم.

معاون بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه آمادگی داریم در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر از افرادی که مالک هستند و تمایل دارند در قالب این طرح واحد مسکونی احداث کنند در طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود، تأکید کرد: طرح جدیدی اخیراً اعلام شده که به کسانی که مالک هستند تسهیلات بانکی در اختیارشان قرار بگیرد تا برای انجام مأموریت اقدام ملی مسکن از این ظرفیت استفاده شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان نیز در ادامه این بازدید از تعیین تکلیف مساکن مهر همدان تا پایان امسال خبرداد و گفت: ۶۳ واحد سه جانبه مسکن مهر در استان همدان باقیمانده که بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا چند روز دیگر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha