• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400091612193
  • منبع : نمایندگی مرکزی

اعضای هیئت مدیره تشکل حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره تشکل حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی انتخاب شدند

ایسنا/مرکزی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با رای گیری اعضا هیئت مدیره اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی انتخاب شدند.

حسن حسینی با اعلام این خبر افزود: انتخابات هیأت مدیره تشکل حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم گردی استان مرکزی با حضور نمایندگانی از مدیران و بهره برداران اقامتگاههای بوم‌‎گردی و مسئول نظارت بر تاسیسات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در محل سال جلسات اداره کل برگزار شد.

وی گفت: این تشکل به منظور پیشبرد بهتر اهداف گردشگری راه‌اندازی شده است و فعالیت‌های این جریان به عنوان یک صنف رسمیت دارد.

حسینی اضافه کرد: واگذاری برخی از امور به تشکل، ارتقا کیفی خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری، مشارکت در نمایشگاه‌ها، نظارت بر حسن انجام وظایف واحدها، شناسایی مشکلات و موانع و …  از دیگر اهداف ایجاد این تشکل است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی جزو استان‌های پیشتاز در تشکیل انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی است افزود: در نخستین مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی انتخابات انجام شد و محمدحسین حاجعلی مدیر اقامتگاه بوم گردی سن‌ایک به عنوان رئیس هیئت مدیره، سید دانیال داودی مدیر اقامتگاه بوم‌گردی هزارآبه نایب رئیس، احمد سرلک مدیر اقامتگاه  وشن  به عنوان خزانه دار و حسین درودیان مدیر اقامتگاه عمارت نقوسان و مجتبی حسنی مدیر اقامتگاه به‌بارت به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند، همچنین صدیقه دارابی مدیر اقامتگاه تاتیان و علی حسنی مدیر اقامتگاه هفت‌بهشت جاسب به عنوان اعضای علی‌البدل و معصومه بیگ محمدی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

به ‌گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسینی تاکید کرد: با توجه به افزایش تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان وجود تشکیلاتی که بتواند تعامل لازم بین سازمان و جامعه بوم‌گردی را فراهم کند لازم بود و تشکل حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم گردی استان اهدافی چون حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی اعضا، همکاری و همیاری در  پیشبرد اهداف گردشگری را دنبال می‌کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha