• دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401030201569
  • خبرنگار : 50181

دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید کشور:

بنیاد شهید به دنبال عدالت‌محوری است

بنیاد شهید به دنبال عدالت‌محوری است

ایسنا/کرمانشاه دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در امور جامعه هدف، عدالت خواهی و عدالت محوری را یکی از ماموریت‌های مهم بنیاد شهید اعلام کرد.

کامیار ثقفی در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که امروز (دوم خرداد) برگزار شد، از بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و افزود: اگرچه جابجایی دولت‌ها باعث شده حرکت بنیاد شهید در این سال‌ها نوساناتی داشته باشد، اما حرکت این نهاد همیشه رو به جلو بوده است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید یک اداره یا دستگاه نیست بلکه یک نهاد انقلابی است، خاطرنشان کرد: سمت و سوی حرکت و سیاست‌های این نهاد همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده است.

دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در امور جامعه هدف با بیان اینکه مقام معظم رهبری در منویات خود همواره بر لزوم شکل گیری تمدن نوین اسلامی تاکید داشته اند، ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران از ستون‌های این تمدن نوین اسلامی و در خط مقدم آن قرار دارند و اگر امروز با وجود فشار تحریم، جنگ، ترور و جاسوسی از سوی دشمن ریشه‌های انقلاب هر روز محکم ر از دیروز می‌شود، دلیل آن شهدا و ایثارگران هستند.

به گفته ثقفی، در همین راستا یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا است که البته در این زمینه هنوز به نقطه آرمانی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: گاهی شاهد آن هستیم که عدالت بین خانواده شهدا و جامعه ایثاگران آنطور که باید برقرار نیست و بنیاد شهید این عدالت محوری را به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود قرار داده است.

دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در امور جامعه هدف مردمی کردن کار در بنیاد شهید را یکی دیگر از اولویت‌های این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: راه موفقیت همین است که کار به دست جامعه ایثارگران اداره شود که ساز و کار آن نیز مشخص شود.

وی همچنین تحول در مدل اداره بنیاد شهید را نیز ضروری دانست و عنوان کرد: از مسیر همین تحول است که می‌توان به عدالت محوری  و شرایط بهتر رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha