• پنجشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401070703104
  • خبرنگار : 50177

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان از خادمان موکب‌های اربعین حسینی

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان از خادمان موکب‌های اربعین حسینی

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی از تلاش‌های مواکب این استان و برگزاری مراسم عزاداری قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با صدور پیامی از خادمان مواکب خدمات‌رسان در اربعین حسینی و برگزاری مراسمات عزاداری تجلیل کرد.

در این پیام آمده است:

«خداوند متعال را سپاسگزاریم که یکبار دیگر فرصت عزاداری در ماه محرم، صفر، ایام اربعین و دهه آخر صفر را نصیبمان کرد.

عزاداری، احیاء خط خون و شهادت و رساندن صدای مظلومیت آل حضرت رسول اکرم(ص) به گوش جهانیان است. عزاداری برای شهیدان کربلا، انتقال «فرهنگ شهادت» به نسل‌های آینده و رسالت و پاسداری از خون شهید است.

عزاداران حسینی، شیفتگانی هستند که پروانه‌وار دور شمع وجود تابناک سلطان قلب‌ها و دل‌ها حضرت امام حسین(ع) می‌چرخند و با شور و شعور حسینی عمیق‌ترین پیوندها را در سایه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ظهور و بروز می‌رسانند.

اربعین حسینی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین، باشکوه‌ترین و زیباترین اجتماعات عالم؛ با زحمات شبانه‌روزی و خدمتگزاری مواکب حسینی در درون استان لرستان و در نجف، کربلا و بین مسیر نجف تا کربلا با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار گردید و یکبار دیگر عظمت و شکوه اسلام و تشیع و پیروان حضرت امام حسین(ع) را به نمایش گذاشت که لازم است از همه‌ خدمتگزاران در مواکب حسینی تقدیر و تشکر نمایم.

حضور عموم مردم و امت حزب‌الله و جوانان انقلابی در روزهای اخیر در مقابله با حرکات نابهنجار منافقین و دشمنان خارجی و داخلی نشان داد که این ملت در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی همچنان بیدار و هوشیار است.

حضور به‌موقع مردم شجاع و بصیر در میدان و اقدامات پسندیده نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج و جوانان حزب‌اللهی و انقلابی و جان بر کف؛ نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نمود؛ و ملت شریف ایران اسلامی و مردم بصیر استان لرستان با اتحاد و همدلی و همبستگی؛ ضمن اعلام انزجار از دشمنان و بیگانگان و اهانت‌کنندگان به ساحت اهل‌بیت(ع) پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام اسلامی اعلام کردند.

از تمامی مردم بصیر و ولایت‌مدار، همه‌ عزاداران حسینی، هیئات مذهبی، سخنوران و مداحان که با برپایی مراسم‌های عزاداری ماه محرم، صفر، اربعین سالار شهیدان و راهپیمایی عبرت‌آموز حضور پرشور خود را به نمایش گذاشتند صمیمانه تشکر می‌نمایم.

در خاتمه از مردم شهر خرم‌آباد درخواست می‌کنم با حضور در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فرید کرم‌پور حسنوند، جمعی فرماندهی انتظامی استان لرستان که در ساعت ۹ صبح چهارشنبه، هفتم مهرماه، در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار می‌شود با حضور خویش وفاداری خود را به راه شهیدان به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به نمایش بگذارند.

از درگاه ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای عموم مردم استان لرستان خواستارم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha