• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403012714948
  • خبرنگار : 50130

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد

ایسنا/کردستان مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی ‌معصومه حسنی خونسار را به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم دبیرکل نهاد خطاب به معصومه حسنی خونسار آمده است:

نظر به تعهد، مسئولیت‌پذیری و شایستگی‌های فرهنگی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ شما را به مدت ۲ سال به سمت ‌مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کردستان‌ منصوب می‌کنم.

در بخشی از این حکم آمده است: بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنها است.

در بخش دیگری از این متن آمده است: انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر که به‌ ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگاهانه به نکاتی است که بر رعایت آن‌ها در طراحی و اجرای برنامه‌ها تأکید دارم

در ادامه متن این حکم آمده است: توجه به برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آنها، سازماندهی وظایف ستاد به منظور ایجاد بهره‌وری و مشارکت در کارکنان، کنترل فرایند و نظارت هدفمند و صمیمانه بر آنها، توجه ویژه به خدمت‌رسانی به اعضا و ارتباط نزدیک با مردم، استفاده از ظرفیت سرمایۀ انسانی، ارتباط صمیمانه با کتابداران و تلاش برای تسهیل در انجام وظایف ایشان، هم‌افزایی با دیگر مراکز و دستگاه‌های فرهنگی استان به‌ویژه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان روزآمدی و کارآمدی برآمده از انجام وظایف مذکور، نویدبخش تحقق بنیادی‌ترین وظیفۀ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یعنی ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و دانایی است.

معصومه حسنی‌خونسار، متولد ۱۳۵۶، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد کتابداری است که تا پیش از این سرپرستی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان را بر عهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha