• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96112413971
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی:

ایران یکی از پرحادثه‌ترین کشورها در حین انجام کار است

ایران یکی از پرحادثه‌ترین کشورها در حین انجام کار است

ایسنا/خراسان رضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: ایران یکی از پرحادثه‌ترین کشورها در حین انجام کار است و سال گذشته 812 نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بخشی محبی امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از حوادث و حمایت از زیان‌دیدگان که در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ایران یکی از پرحادثه‌ترین کشورها در حین انجام کار است و سال گذشته 812 نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند و باید در این زمینه تلاش شود تا در صورت بروز حوادث با همکاری شرکت‌های بیمه خسارت‌ها به موقع و بدون تضییع حقوق زیاندیدگان به آن‌ها پرداخت شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: در این راستا و به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ناشی از حوادث و حمایت همه جانبه از زیان‌دیدگان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مسئول در این زمینه طی جلساتی اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

بخشی محبی تصریح کرد: پرداخت به موقع خسارت زیان‌دیدگان حوادث از طرف شرکت‌های بیمه، حمایت همه جانبه از زیان‌دیدگان حوادث، تقویت شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه و پرهیز از رقابت‌های ناسالم میان شرکت‌های بیمه از اهداف این کارگروه و طرح جامع پیشگیری از حوادث و حمایت از زیان‌دیدگان به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این مراسم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: دستگاه قضا مردم و شرکت‌های بیمه را با نگاه حمایتی همراهی می‌کند تا به نتایج مطلوب در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنیم.  

غلامعلی صادقی اظهار کرد: دومین نگرانی مجموعه‌های بیمه هستند که وضع مطلوبی ندارند و ما احساس وظیفه می‌کنیم که در حد توان پیگیری‌هایی در این زمینه داشته باشیم و به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم و دستگاه قضا هم در جایگاه خود از مردم و شرکت‌های بیمه حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در بعضی از مناطق و حوزه‌ها تعداد شرکت‌های بیمه افزایش پیدا کرده و به جایی رسیده که پرداخت‌ها کاهش و گاهی اوقات هنگام وقوع حادثه برخورد مناسب با مشتری صورت نمی‌گیرد و مردم برای دریافت هزینه از شرکت‌های بیمه ممکن است به هر اقدام از جمله صحنه‌سازی روی آورند.

صادقی خاطر نشان کرد: امروز متولیان بیمه به هر دلیلی با مشکلاتی مواجه هستند و باید برای آن‌ها فکری کرد و اگر این امر محقق نشود قطعا با مشکلات کمی و کیفی مواجه خواهیم بود و باید از اقدامات پیشگیرانه استفاده کنیم و برای حل آن کوشا باشیم و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه شرکت‌های بیمه و مجموعه‌هایی که با این نهاد در ارتباط هستند قدم جلو گذارند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha