• شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98052612539
  • منبع : منطقه جنوب تهران

بخشدار مرکزی ورامین:

از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل نشویم

از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل نشویم

ایسنا/تهران بخشدار جدید مرکزی شهرستان ورامین گفت: مسئولان باید در دوران تصدی مسئولیتشان به فکر خدمت به مردم باشند و هیچگاه از مردم فاصله نگیرند.

‌به گزارش ایسنا‌، سیدسراج الدین تقوی ونکی صبح شنبه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران که در بخشداری این شهرستان برگزار شد‌، بیان کرد: پتانسیل های فرهنگی و اقتصادی بسیاری در روستاها وجود دارد که در این باره باید دهیاران روستا بیش از گذشته فعال شوند و باید توجه داشت که دهیاران خدمتگزار مردم هستند و باید در این زمینه تلاش مجدانه ای به خرج دهند.

بخشدار جدید مرکزی شهرستان ورامین افزود: مباحث فرهنگی و دینی در روستاها بسیار تأثیرگذار است و اگر در خصوص این مسائل کار نشود، دشمن ورود پیدا می کند؛ باید توجه داشت که اعتقادات مردم روستا محکم‌ تر است و نباید از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل ماند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت دادن مردم در فعالیت های عمرانی روستاها افزود: باید از ظرفیت مردمی و همچنین ظرفیت های برخی نهادهای فرهنگی در مرکز شهرستان در راستای ارتقای سطح فرهنگی روستاها بهره بیشتری گرفت.

تقوی ونکی افزود: باید از تمام توان و ظرفیت‌ های موجود در شهرستان‌ به نحو احسنت و شایسته ‌ای در راستای رشد و تعالی روستاها و بخش های حاشیه ای استفاده کرد.

وی تأکید کرد: پذیرفتن یک مسئولیت در نظام مقدس اسلامی بسیار سخت و سنگین است و مدیران باید با تلاش شبانه روزی و پاسخگویی مناسب به مردم، پیوند آنها با نظام را مستحکم تر کنند.

تقوی ونکی ادامه داد: مسئولان باید در دوران تصدی مسئولیتشان به فکر خدمت به مردم باشند و هیچگاه از مردم فاصله نگیرند و همواره در کنار آنها باشند و کسی که به عنوان یک مدیر در این کشور مشغول به خدمت می شود، باید تمام توان خود را به کار گیرد و از حیثیت انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه بخشداران مسئولیت جامعی در برابر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دارند، خاطر‌نشان کرد‌: انسجام بخشی در حوزه های مذکور و پاسخگویی به مردم از جمله وظایف بخشداران است که باید به صورت ویژه در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی بخشداران را پلی میان مسئولان شهرستانی و مردم دانست و بیان کرد: باید بخشداران مشکلات مختلف بخش ها را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کنند و به طور قطع رشد و توسعه و پیشرفت در فضایی آرام و معتدل و با همدلی و مشارکت جمعی مردم و مسئولان شکل می گیرد.

بخشدار جدید مرکزی شهرستان ورامین در پایان گفت: شعار بنده خدمت برای مردم و برای مردم است و تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیرم تا این شعار در بخش مرکزی محقق بشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۷ ۰۰:۱۲

عالی ارزوی موفقیت