• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99031207379
  • خبرنگار : 50212

یک مسئول در سپاه ساوه:

راه نجات کشور ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است

راه نجات کشور ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است

ایسنا/مرکزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: راه امام خمینی(ره) راه نجات این کشور است و فقط با روحیه اخلاص و ایمان به خدا می توان اندیشه های امام را ترویج کرد.

حجت‌الاسلام مهدی  محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امام راحل چه در شکل گیری نهضت و دوران مبارزات و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جز به سعادت و پیشرفت این ملت و دفاع از محرومان نیندیشید و عمل نکرد.

وی افزود: امام توانست با طاغوت‌ها و فرعون‌های زمانه غلبه کند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت درآورد و بـه دنیا بـفهماند که انسان کامل شدن، علی‌وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن‌، افسانه و رویا نیست.

حجت‌الاسلام  محمدی با تاکید بر اینکه اخـلاص بـا تـمـام زنـدگـی امـام راحل عـجـیـن شـده بـود، اظهار کرد: تـمـام کـارهـای او بـا نـام و یـاد خـدا شکل می‌گرفت و جز رضای محبوب به چیزی نمی‌اندیشید. آنـچـه مـا را از آن بـدبـخـتی‌های گذشته به اقتدار کنونی رسانده است همان اخلاص امام بود و اگر بخواهیم باز هم پیروز و سربلند بـاشـیـم باید همین راه را که رمز پیروزی بوده است ادامه دهیم.

 وی افزود: بی‌تردید اگر رهبری هوشمندانه جانشین رهبر کبیر انقلاب که راه بنیانگذار انقلاب اسلامی را به خوبی ادامه دادند، نبود امروز ایران اسلامی چونان الگویی عینی برای هدایت جهان اسلام، پیش‌ روی ملت‌های مسلمان نبود. ملت‌هایی که برخلاف دولت‌های عمدتا وابسته خود، بر بیداری اسلامی و مبارزه با دیکتاتوری و مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران تاکید می‌کنند.

وی افزود: امام راحل بزرگمردی است که شخصیت بی نظیر او، الگویی ماندگار و جاودان برای همه نسل‌ها و در همه عصرهاست و به قول آن نویسنده چینی امام خمینی (ره) مردی از تبار انبیاء بود که توانست ایران را متحول کرده و با انقلاب اسلامی این پیام را به دنیا برساند که اسلام بالاترین دین است.

این مقام مسئول در سپاه ساوه با تاکید بر اینکه اعتماد به وعده‌های الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر از جمله اندیشه‌های ناب امام راحل بود، تصریح کرد: به فضل الهی رهبر معظم انقلاب  ادامه‌دهنده واقعی راه امام خمینی(ره) است وحمایت از مستضعفان و مبارزه با مستکبران عالم را در طول بیش از سه دهه زعامت خویش به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha