• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99080502879
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

تعیین مهلت ۲ روزه برای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در چهارمحال و بختیاری

 تعیین مهلت ۲ روزه برای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته‌ کارشناسی برای مشخص شدن ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در استان تشکیل می‌شود، گفت: سپس این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در روز پنج‌شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب خواهد شد.

اقبال عباسی پنجم آبان‌ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر موضوع بیماری کرونا اساسی‌ترین مسئله در کشور است، اظهار کرد: اگر این بیماری جدی گرفته نشود، شاهد افزایش آمار مبتلایان و بالتبع آن آمار مرگ و میر در روزهای آینده هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سهل‌انگاری در موضوع مدیریت بیماری کرونا تبعات فراوانی دارد، اساسی‌ترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی برنامه‌ریزی برای پیشگیری از ویروس کرونا است، نباید اجازه دهیم بیماری کرونا در جامعه عادی شود و مردم نسبت به آن بی‌توجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه زمان پایان بیماری کرونا مشخص نیست، بیان کرد: مصوبات ستاد کرونا باید به فراخور شرایط تغییر کند، برای مدیریت این بیماری نیازمند یک عزم جهادی هستیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای اداری چهارمحال و بختیاری باید نسبت به اجرای مصوبات ستاد کرونا حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، گفت: جلسه‌ای برای هماهنگی بیش‌تر مدیران برگزار شود، مدیران موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: قرارگاهی به منظور اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان تشکیل شود، همچنین فرمانداران در شهرستان‌ها ناظر بر اجرای مصوبات ستاد کرونا باشند، اگر نیاز به اجرای محدودیت در ورود و خروج باشد، فرمانداران می‌تواند با همکاری مسئولان شهرستانی در ستاد تامین هر شهرستان برای این موضوع تصمیم و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه اداراتی که فضای کافی برای رعایت پروتکل ندارند و نمی‌توانند فضایی را اضافه کنند باید کارمندان خود را به دورکاری بفرستند، گفت: مادران بارداری که در سه ماه آخر بارداری قرار دارند نیز از فرصت مرخصی زایمان و دورکاری استفاده کنند.

عباسی با بیان اینکه کمیته‌ کارشناسی برای مشخص شدن ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود، بیان کرد: سپس این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در روز پنج‌شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مصوب شده لازم الاجرا است، عنوان کرد: برای پیگیری اجرای این مصوبه مجری و ناظر در جلسه شورای اداری مشخص می‌شود، وضعیت استان از نظر شیوع کرونا مطلوب نیست و اگر این بیماری مدیریت نشود امکان وقوع فاجعه وجود دارد.

وی تاکید کرد: برای مدیریت بیماری کرونا نیازمند استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله رسانه‌ها، فضای مجازی، گروه‌های مردم نهاد  و .. در بحث اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha