• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99101511436

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی:

شهرخودرو در امضای قرارداد و پرداخت تعهدات خود کوتاهی می‌کند

شهرخودرو در امضای قرارداد و پرداخت تعهدات خود کوتاهی می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی درباره اتفاقات پیش از بازی شهر خودرو وسایپا،گفت: علیرغم همکاری های همه جانبه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در حمایت از تیم شهر خودرو، باز هم این تیم نسبت به انجام تعهدات خود بدقولی می‌کند.

علیرضا تاج فیروز در این باره اظهار کرد: قبل از شروع لیگ بیستم، مدیریت تیم شهر خودرو با حضور در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی طی جلسه ای متعهد شد همانند زمین تمرین ورزشگاه امام رضا(ع) که به این تیم واگذار شد، قرارداد یکساله تا پایان فصل تنظیم و تعهدات لازم نیز انجام گردد که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی ادامه داد: با توجه به مقررات موجود قبل از هر بازی بایستی قرارداد تیم با ورزشگاه منعقد گردد تا هر دو طرف متعهد به انجام وظایف خود شوند ولی متاسفانه تا این لحظه از شروع لیگ برتر، این تیم در امضای قرارداد های خود قبل از هر بازی کوتاهی کرده و همینطور نسبت به پرداخت تعهدات خود همکاری های لازم را انجام نمی‌دهد و تا به این لحظه نیز مطالبات ۵ بازی هنوز پرداخت نشده و علی‌رغم پیگیری های انجام شده توسط این موسسه، متاسفانه مدیریت تیم شهر خودرو هیچگونه پاسخ قاطعی را ارائه نمی‌کند.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اضافه کرد: در بازی امروز شهر خودرو و سایپا نیز در آخرین دقایق با حضور سرمربی تیم، مهدی رحمتی که در واقع از وظایف سرمربی نیست، قرارداد امضا و مجوز برگزاری بازی نیز صادر شده است و پس از اینکه بازیکنان در زمین مشغول گرم کردن بودند تنها مبلغ ۸۰ میلیون تومان از مجموع این بدهی پرداخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha