• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00061653552
  • خبرنگار : 50175

امام‌جمعه بروجرد:

نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار هستند

نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار هستند

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار هستند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در مراسم بزرگداشت روز ارتش که امروز ۲۹ فروردین‌ماه در پادگان مهندسی برگزار شد، اظهار کرد: رمضان ماه مهمانی خداست و همه‌کسانی که در این ماه وارد می‌شوند مهمان خدا هستند، روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان گناه بزرگی است و باید در این راستا همه امربه‌معروف و نهی از منکر کنند تا همواره نظر لطف خداوند با انسان‌ها باشد، ماه رمضان ماه مغفرت است و درهای رحمت پروردگار بر روی انسان‌ها باز است و باید استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید قدر این ماه بزرگ را بدانیم و شکر گذار باشیم که اگر ناسپاسی کنیم ضرر خواهیم کرد، خداوند همواره به انسان عزت می‌دهد و باید بندگی خدا را کنیم تا به ما عزت دهد هر کس عزت ابدی می‌خواهد باید به‌سوی خداوند برود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به‌روز ۲۹ فروردین‌ماه، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب در مقابل گروه‌های مختلف مقاومت کرد و با نامگذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی، به آن‌ها را اقتدار بخشید.

حسینی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار هستند و روزبه‌روز بر قدرت و عزت آنان افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی زینت زمانداران و باعث اقتدار می‌شوند، حکومت اسلامی باید به سلاح‌های مدرن تجهیز شده و فنون نظامی را فراگیرند.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: باید با تقویت اعتقادات دینی نیروهای مسلح قوی داشته باشیم، نیروی‌های مسلح اسلام باعث عزت دین هستند زیرا آنان با اعتقاد راسخ به خدا دشمن را نابود کنند.

حسینی اظهار کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس ملت ایران را پیروز کرد اعتقاد به خدا بود، در دوران دفاع مقدس ۸۰ کشور جهان با ایران اسلامی در نبرد بودند ولی غیرت دینی رزمندگان اسلام باعث شد پیروز شوند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی امنیت را برای ملت ایران برقرار کرده‌اند و باید قدردان برقراری آسایش و آرامش در کشور باشیم که نیروهای مسلح برای ملت ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha