• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98101511317
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

مجالی برای فرصت‌سوزی در بحث اشتغال نداریم

مجالی برای فرصت‌سوزی در بحث اشتغال نداریم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال در استان صورت گرفته، اما در مقابل بیکاران همه ما وظیفه داریم تلاش بیشتری کار کنیم.

 هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مجموعه مدیریت فعلی استان وارث نرخ بالایی از بیکاری هستند که از سال های گذشته نیز وجود داشته، اظهار داشت: امروز بیشترین گلایه مردم از بیکاری است و در ملاقات هایی که با اقشار مختلف دارم، بیشترین تقاضاها در خصوص پیدا کردن شغل است و این موضوع نشان می دهد هنوز راه زیادی برای غلبه بر این معضل داریم.

وی ادامه داد: در ملاقات عمومی که با مردم دارم در برخورد با افراد بیکار تلاش می کنم از همه فرصت‌ها برای اشتغال این افراد استفاده کنم و مدیران استان هم باید با همین روحیه و تلاش، همکاری مناسبی برای اشتغال جوانان داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران در برخورد با بیکاران نباید بی تفاوت باشند، گفت: حداقل کاری که مدیران استان می توانند انجام دهند این است که در نقش یک مشاور امین ظاهر شده و افراد جویای کار را برای پیدا کردن شغل یاری کنند و در برخورد با این افراد نگویند که هیچ کاری از دست ما نمی آید، زیرا با مشاوره و راهنمایی درست می توانند افراد بیکار را به سمت کارآفرینی هدایت کنند.

 استاندار کرمانشاه گفت: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید کارشناسان و کارمندان خود را برای راهنمایی دقیق افراد جویای کار توجیه کنند تا به بهانه های واهی و یا از روی بی اطلاعی دست رد به سینه این افراد زده نشود.

بازوند با بیان اینکه روند ایجاد اشتغال در استان طی دو سال گذشته خوب بوده، ادامه داد: در دو سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان انجام شده، اما در مقابل بیکاران همه مدیران مسئولیت و وظیفه دارند که با تلاش بیشتری کار کنند.

وی تصریح کرد: در کرمانشاه مجالی برای فرصت سوزی در بحث اشتغال نداریم و فرصت سوزی به نوعی حق الناس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha