• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99010904202
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس اداره صمت نهاوند خبر داد

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در نهاوند

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در نهاوند

ایسنا/همدان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: براساس مصوبه لازم‌الاجرا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با همکاری پلیس اماکن، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از دوم فروردین تا هشتم فروردین‌ماه بیش از ۳۱۴ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صفی انجام شده ‌است.

بیژن ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۲۳ واحد صنفی به علت تخلف به دستور مقام قضایی پلمب شده است، تأکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کروناویروس در صورت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری با آن‌ها طبق قانون برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون ابلاغ‌شده هر گونه فعالیت صنوف غیرضروری شامل آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه محسوب می شود و کسانی که رعایت نکنند به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

ترابیان در پیان از تصمیم ستاد پیشگیری از کروناویروس مبنی بر تعطیلی کلیه فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، لاستیک فروشی، تعمیرگاه و مکانیکی های خودرو در این شهرستان از امروز -شنبه ۹ فروردین ماه- تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد در صورت فعالیت این واحدهای صنفی با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد و پلمب می شوند.

کشف ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد در نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند نیز از کشف، ضبط و معدوم سازی ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد در نهاوند خبر داد.

مهدی قنبری اظهار کرد: واحد نظارت بر بهداشت و بازرسی مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در راستای کنترل صنوف و برخورد با واحدهای صنفی متخلف فعال و موارد سطح شهرستان ۲۴۰ کیلوگرم ماهی منجمد فاسد در نهاوند را کشف، ضبط و معدوم کرد.

وی تأکید کرد: از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، رستوران ها، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد و با واحد متخلف طبق قانون برخورد می شود.

قنبری از مردم شهرستان درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha