• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062316869
  • خبرنگار : 50071

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خبر داد

برخورد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی خلاف عفت عمومی در مشهد

برخورد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی خلاف عفت عمومی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) از برخورد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی خلاف عفت عمومی در مشهد خبر داد. 

فرزاد بهشتی توندری بیان کرد: برخورد با عوامل تهیه، انتشار و سفارش‌دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در دستور کار دادستانی مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد و  از اولین لحظه بارگذاری فیلم جنجالی و با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان این ناحیه دادسرا به موضوع ورود نموده است.

وی ادامه داد: شهروندان و عموم مردم  و خانواده‌های انقلابی اطمینان داشته باشند هرگونه هنجار شکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی‌ماند.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) نیز در پایان تصریح کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه‌دار نمودن عفت و اخلاق عمومی گردد از خطوط قرمز دادسرای مرکز استان محسوب می‌شود و  برخورد مقتضی با آن خواهد شد.

قاضی واحدیان عظیمی نیز به عنوان قاضی ویژه رسیدگی‌کننده به موضوع نیز اظهار کرد: پیرو دستور سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) موضوع در دستور کار این شعبه قرار گرفت و سفارش‌دهنده و حامی ساخت ویدیوی جنجالی احضار و از وی تحقیق به عمل آمد و ضمن تعطیلی و پلمب مجموعه مزبور فعلا و تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری  مناسب در خصوص وی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان خراسان رضوی، وی افزود: شناسایی و سپس برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران و تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیو مزبور در دستور کار قرار دارد و فعلا پرونده مفتوح بوده و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.
 

گفتنی است؛ در چند روز اخیر ویدیوی تبلیغاتی یک آزمایشگاه در مشهد حاشیه‌ساز شده بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha