• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402081712243
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود

عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود.

 محسن پناهیان ۱۶ آبان در نشست تحلیلی اتفاقات و جنایات علیه مردم غزه از منظر علوم سیاسی و حقوق بین الملل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاریخ فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود؛ چراکه اسرائیل که خود را چهارمین ارتش مقتدر دنیا می داند در سه حوزه سیاسی، نظامی و اطلاعاتی – امنیتی یک شکست خفت باری را متحمل شد.


وی افزود: حمله به غیرنظامیان، زنان، کودکان، بیمارستان ها، مدارس و مساجد پیروزی نیست؛ بلکه جنایت بوده و باعث می شود تا وضعیت اسرائیل روز به روز افتضاح تر شود.


پناهیان با تاکید بر اینکه امروز ثابت شده که وضعیت اسرائیل بعد از ۷۵ سال در دنیا عادی نشده است، ادامه داد: امروز ما شاهد اعتراضات جوامع بشری و اقشار مختلف مردم در سراسر دنیا نسبت به اسرائیل هستیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه مهاجرت معکوس اقتصاد اسرائیل را به هم ریخته و ارزش پول آنها را کاهش داده است، تصریح کرد: در طول پنج سال گذشته نیز چهار دولت در اسرائیل تشکیل شده که نشان از تزلزل سیاسی در آن کشور است.

وی با اشاره به نحوه برخورد سازمان های بین المللی با موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی به ویژه سازمان حقوق بشر در این قضیه مسئولیت و نقش مهمی دارند که متاسفانه عمل خاصی را انجام نداده اند.

سرنوشت فلسطین از یک طرف قتل و کشتار و از طرفی دیگر آوارگی و مظلومیت است
مرتضی ابراهیمی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیام اینکه بیش از ۷۰ سال است که سرنوشت فلسطین از یک طرف قتل و کشتار و از طرفی دیگر آوارگی و مظلومیت است، گفت: عامل اساسی محور این مصیبت طرفین حل کننده این موضوع یعنی دولت ها بوده اند که استقلال سیاسی نداشته و قدرت و آزادی عمل ندارند.

وی با بیان اینکه امروز دولتی به نام فلسطین وجود ندارد که از خود دفاع کند، افزود: در حال حاضر ملت این دفاع را انجام می دهند و این حرکت متاثر از حرکت انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این انقلاب محدود و محصور در جغرافیا نبوده و نگاه انسان محور دارد و ملت فلسطین نیز با الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی جنبش های جهاد اسلامی و حماس را شکل داده اند.

وی تاکید کرد: مساله فلسطین به جز از طریق قدرت ملت حل نخواهد شد و امیدی به دولت ها نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha