• چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98071008273
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل خبرداد؛

تکمیل طرح آبرسانی به عنبران تا پایان سال

تکمیل طرح آبرسانی به عنبران تا پایان سال

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل از تکمیل طرح آبرسانی به شهر عنبران تا پایان سالجاری خبر داد.


به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح بافت باارزش روستایی شهر عنبران با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: طرح بازسازی و احیای بافت فرهنگی و قدیمی شهر عنبران باید به الگویی برای سایر مناطق استان اردبیل تبدیل شود.
وی با اشاره به استعداد و ظرفیت عنبران برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری کشور خاطرنشان کرد: صنایع دستی عنبران به ویژه گلیم این منطقه در کشور شناخته شده است که با تقویت و توسعه این بخش عنبران را باید در کشور معرفی کرده و زمینه حضور گردشگران متعدد را در این منطقه فراهم کنیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: طرح آبرسانی به شهر عنبران در دست اجراست که با تامین 50 الی 60 میلیارد تومان اعتبار تا پایان سالجاری این طرح تکمیل شده و زمینه انتقال آب به این منطقه فراهم می‌شود.
بهنامجو همچنین از راه‌اندازی شهرک صنعتی خصوصی در منطقه عنبران نیز خبر داد و بیان کرد: امسال با راه‌اندازی این شهرک صنعتی خصوصی زمینه اشتغالزایی برای 500 نفر محقق خواهد شد.
وی توسعه طرح‌های بوم‌گردی در این شهر را نیز یادآور شد و تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در مناطق روستایی یکی از اقدامات موثر در توسعه و تقویت گردشگری در استان اردبیل است که حتی در فصول پائیز و زمستان نیز می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت به تقویت گردشگری کمک کنیم.
استاندار اردبیل شعار زمستان بیدار را در راستای تقویت بخش گردشگری به ویژه افزایش ماندگاری مسافران در این استان یادآور شد و بیان کرد: ما تا زمانی که نتوانیم اقدامات زیرساختی نظیر توسعه پیست‌های اسکی، احداث آبگرم‌های مدرن، تقویت مراکز اقامتی و پذیرایی و ... را فراهم کنیم نباید انتظار افزایش مدت ماندگاری را گردشگران را داشته باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha