• سه‌شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99011205881
  • خبرنگار : 50167

دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مسئولان بر بنیه دانشجویان تکیه کنند

مسئولان بر بنیه دانشجویان تکیه کنند

ایسنا/زنجان دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مسئولان می‌توانند به توانایی‌های دانشجویان تکیه کرده و در این زمان حساس از کمک دانشجویان دلسوز استفاده کنند تا باری از روی دوششان برداشته شود.

مهرداد شاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویان دانشگاه علوم پرشکی استان، اظهار کرد: ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا از اولین روزهای تشکیل ستاد کل مبارزه با کرونا تشکیل شده و در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده است.

وی در رابطه با نحوه ساماندهی دانشجویان در حوزه‌های مختلف کمک داوطلبانه، افزود: این ستاد متشکل از چهار هسته شامل هسته‌ آموزشی، هسته‌ علمی، هسته جهادی یا داوطلبی و هسته تامین ملزومات است که دانشجویان به فراخور علاقه و توانایی در این چهار هسته دسته‌بندی شده و فعالیت می‌کنند.

این دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان بدون هیچ چشم‌داشتی و با جان و دل در همه عرصه‌های ذکر شده به‌صورت داوطلبانه کمک‌رسانی هستند، تصریح کرد: مسئولان می‌توانند بر چنین بنیه‌ای تکیه کرده و در این زمان حساس از کمک دانشجویان دلسوز استفاده کنند.

دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان، با بیان اینکه دانشجویان داوطلب درخواست‌هایی از مسئولان مربوطه دارند تا حمایت‌های لازم را از این دانشجویان به عمل آورند و از پتانسیل آن‌ها در راستای مقابله با کرونا استفاده شود، ادامه داد: دانشجویان توانایی تولید ماسک، شیلد، گان و استمرار تولید موادضدعفونی را دارند و به مسئولان نیز اعلام شده و اکنون منتظر حمایت آنان در این زمینه هستیم.

شاهی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ مقاله علمی در خصوص کووید - ۱۹ توسط هسته آموزشی ترجمه شده است، اظهار کرد: در هسته‌ داوطلبی (جهادی) دانشجویان داوطلبی که خواستار حضور در بالین یا عرصه درمان بودند، سازماندهی شدند که بعد از گذراندن دوره آموزشی لازم، در مواقع نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، بنا بر توانایی‌های خود وارد صحنه شوند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و کادر بهداشت و درمان استان، خاطرنشان کرد: ما مدیون دوستان زحمت‌کش هستیم و در حد توان تلاش می‌کنیم تا این روزها را برایشان آسان‌تر کرده و باری از دوش آنان برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha