• چهارشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99011306440
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل استاندارد استان کردستان،خبرداد:

تمدید ۱۱۰ پروانه استاندارد در کردستان

تمدید ۱۱۰ پروانه استاندارد در کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، از تمدید ۱۱۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات مشمول استاندارد اجباری و دارای پروانه استاندارد تشویقی در سال ۹۸ خبر داد.

ژیلا یزدانی امروز(۱۳ فروردین) اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۶ پروانه استاندارد اجباری و ۴ پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده‌های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کردستان تمدید شد.

وی افزود: تمدید پروانه استاندارد تنها برای واحدهایی امکان‌پذیر است که در مدت سه ساله اعتبار پروانه دارای استمرار کیفیت باشند و در بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌های مستمر انجام شده، عدم انطباق آنها کمتر از حد مجاز باشد.

 مدیرکل استاندارد استان کردستان بیان کرد: بیشترین تمدید پروانه مربوط به  شهرستان سنندج با ۳۲ تمدید بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، یزدانی عنوان کرد: در شهرستان‌های سقز، قروه، دهگلان و بیجار به ترتیب ۲۱، ۱۴، ۱۲ و ۷ تمدید پروانه داشته‌ایم، در صورتی‌که در شهرستان‌های بانه و مریوان هرکدام ۹ پروانه و همچنین شهرستان‌های دیواندره و کامیاران نیز هر کدام ۳ پروانه استاندارد تمدید شده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۲۵ پروانه تعلیق شده، در سال گذشته با رفع نواقص و نتیجه آزمون منطبق با استاندارد آنها، رفع تعلیق شدند.

دریافت پروانه استاندارد  ۹۲ فرآورده در کردستان

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در سال ۹۸، تعداد ۷۰ پروانه استاندارد و ۲۲ مجوز برای فرآورده های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کردستان صادر شد.

یزدانی با اشاره به واحدهایی که موفق به اخذ پروانه استاندارد شدند، عنوان کرد: بیشترین پروانه صادره با تعداد ۱۷ پروانه و ۵ مجوز مربوط به شهرستان سنندج بوده است که بعد از آن، شهرستان سقز با ۱۱ پروانه و ۶ مجوز، بیشترین صدور پروانه را داشته است.

وی ذکر کرد: در شهرستان دیواندره، بانه و کامیاران نیز به ترتیب ۹ پروانه و شش مجوز، هشت پروانه و دو مجوز و هفت پروانه استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ تعداد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و مجوز نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد بیشتری داشته است، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های قروه و دهگلان به ترتیب پنج پروانه و ۲ مجوز و ۴ پروانه و ۳ مجوز جدید استاندارد صادر شده است.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیز به ترتیب پنج و سه پروانه استاندارد جدید صادر شده است، همچنین کمترین صدور پروانه مربوط به شهرستان بیجار با تعداد یک پروانه و دو مجوز جدید بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha