• پنجشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99021813127
  • خبرنگار : 50214

رئیس کل دادگستری یزد:

وجود یک مجلس انقلابی، مکمل اقدامات قوه قضاییه انقلابی است

وجود یک مجلس انقلابی، مکمل اقدامات قوه قضاییه انقلابی است

ایسنا/یزد رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و سرعت بخشیدن به تعالی کشور، نیازمند همکاری، تعامل و همسویی قوای نظام بالاخص دو قوه قضاییه و مقننه هستیم.

«غلامعلی دهشیری» در دیدار با نمایندگان منتخب مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تفکر انقلابی، حرکت جهادی و  عزم جدی برای سامان دهی وضع موجود بر اساس گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، ضرورت امروز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با انتصاب آیت الله رئیسی، یک قوه قضاییه پویا، انقلابی و پای کار در میدان، شکل گرفت که نگاه مردم را نسبت به این قوه تغییر داد و امید ها را در دلها زنده کرد و امروز هم همه مردم امیدوارند مجلس جدید نیز با رویکرد عزتمند انقلابی در میدان عمل باشد و برای مردم و نظام اسلامی اثر گذار واقع گردد.

این مقام قضایی با اشاره به رسالت قانونگذاری مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: انتظار می رورد نمایندگان مجلس جدید با عزم جدی و جهادی پای کار قرار گیرند و با شناسایی و اصلاح قوانین دست و پا گیر در عرصه تولید و صنعت، مقدمات شکل گیری رونق و جهش تولید را فراهم نمایند.

رئیس کل دادگستری استان بر شناسایی دقیق خلأ های قانونی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که مردم را امیدوار و گام های توسعه کشور را سرعت می بخشد، رفع خلأ های قانونی و از بین بردن زمینه های فساد و رانت است که باید نسبت به آن اهتمام داشت.

وی ارتباط بیشتر نمایندگان مجلس با مجموعه قضایی را خواستار شد و بیان کرد: ارتباط نمایندگان مجلس با قضات مجرب دادگستری که به صورت ملموس و عملی با قوانین در ارتباط هستند می تواند بر غنای علمی قانونگذاری در مجلس بیافزاید.

دهشیری با ارائه و تقدیم فی المجلس 5 طرح تدوین شده به نمایندگان منتخب مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنیه علمی و دانشگاهی تعدادی از قضات دادگستری استان یزد در کنار تجربه عملی سنوات تعدادی از آنان به تدوین این 5 طرح در معاونت منابع انسانی دادگستری منجر شد که امید است راهگشا در اصلاح برخی از امور واقع گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha