• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99041612047
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد:

ایلام؛ میزبان دومین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم

ایلام؛ میزبان دومین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: دومین هفته سه شنبه های تکریم عصر فردا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی استان ایلام و تکریم از خانواده معظم شهید محمدرضا قربانی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی چراغی‌پور»، در گفت و گو ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی به منظور تجلیل و تکریم  از خانواده های معظم شهدا، چهره های ماندگار، نخبگان و فعالان عرصه های  مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی در سراسر کشور  برگزار می شود.

 وی تصریح کرد:  این طرح  به عنوان رویدادی محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تجلیل از فعالان عرصه های فرهنگی برگزار می شود.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: این طرح ملی در استان ایلام در طول ۱۴ هفته تا ۳۱ شهریورماه سال جاری مصادف با هفته دفاع مقدس اجرا می شود و  مقرر شده است که در اولین برنامه از سه شنبه های تکریم، با یکی از خانواده های معزز شهدای روحانی استان با حضور مسئولان کشوری و استانی دیدار و از خانواده این شهید عزیز تجلیل شود.

 چراغی‌پور گفت: بر این اساس در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، فردا ساعت ۷ بعداز ظهر در دومین هفته از اجرای این طرح، مراسم تکریم از خانواده معظم شهید «محمدرضا قربانی» در منزل این شهید روحانی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیرکل بنیاد شید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در منزل این شهید عزیز حضور خواهند داشت و در ارتباط تصویری زنده با مسئولان کشوری  این مراسم معنوی برگزار خواهد شد.

 شهید «محمدرضا قربانی» در سال ۱۳۶۱ در  شرق به بصره به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهر ایشان بعد از ۱۳ سال به میهن اسلامی بازگشت و هم اکنون مزار این شهید در گلزار امامزاده علی صالح(ع) قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha